6 min 3 lata

Korporacje i sieci restauracji już wykorzystały marketing na Facebooku, aby rozpowszechniać informacje o tym, co mają do zaoferowania, ale właściciele małych firm również mogą z niego korzystać! Użyj tego narzędzia marketingowego, aby czerpać korzyści, zamiast ignorować jego siłę w codziennym życiu.

Przeczytaj ten artykuł, aby uzyskać przydatne wskazówki!Pomyśl o Facebooku jako o dialogu. Wiele osób rozpoczynających marketing na Facebooku mówi do swoich odbiorców. Musisz porozmawiać Z publicznością. Poczuj się tak, jakbyś z nimi rozmawiał, a nie jakbyś im coś ogłaszał. Pamiętaj, Facebook to medium społecznościowe. Musisz być towarzyski.Nie pozwól, aby Twoja strona na Facebooku została zasypana spamem. Możesz monitorować swoją stronę za pomocą filtrów, nawet jeśli nie jesteś online. Każdy administrator może wpisać słowa kluczowe za pomocą tego narzędzia, które automatycznie je odfiltruje.Spróbuj kupić reklamy na Facebooku. Można je dostosować do osób w określonym wieku lub kategorii płci. Istnieje wiele opcji, jeśli chodzi o wysokość wydatków, dzięki czemu w razie potrzeby możesz trzymać się napiętego budżetu. Dodatkowo nie musisz podejmować długoterminowego zobowiązania. W każdej chwili możesz zrezygnować z publikowania ogłoszenia.Uważnie rozważ wszelkie aktualizacje, które planujesz opublikować. Ludzie od razu stracą zainteresowanie, jeśli nie opublikujesz żadnych wartościowych treści. Aktualizacje powinny być zabawne, pouczające i przydatne. Facebook Insights to kolejne narzędzie, z którego możesz skorzystać, aby zwiększyć satysfakcję klientów.Jeśli otrzymasz od kogoś polubienie, złóż mu specjalną ofertę. Strona z wieloma polubieniami przyciągnie więcej uwagi. Pomyśl o tym, by dać ludziom coś wyjątkowego i darmowego, jeśli polubią Twoją stronę. Możesz zaoferować zniżkę na swoje produkty, a nawet dać darmowy przedmiot. Jak wykorzystać marketing na Facebooku na swoją korzyść?

Jeśli dasz im coś, czego pragną, z łatwością klikną „Lubię to” dla Twojej strony.To prawdziwy mit, że każda firma MUSI być na Facebooku.

Koszt czasu poświęconego na planowanie kampanii, utrzymanie strony, komunikację z fanami i reklamę może stać się ogromnym obciążeniem dla właściciela małej firmy. Zastanów się dokładnie, czy wzrost zysków przeważy nad kosztami.Podaj formularze rejestracji na swojej stronie. Możesz zapewnić ludziom zachęty do tego, co ułatwi komunikację w przyszłości. Konkursy to niezawodny sposób na wzbudzenie zainteresowania i zainteresowania użytkowników Twoją stroną.Nigdy nie kupuj strony na Facebooku od kogoś innego. Wiele osób robi to, aby od samego początku mieć wiele polubień, ale to nigdy nie jest dobry pomysł. Gdy ludzie zaczną zdawać sobie sprawę, że są częścią czegoś nieznanego, prawdopodobnie polubią tę stronę i ostrzeżą znajomych.Porozmawiaj z odbiorcami na swojej stronie biznesowej na Facebooku. Jeśli ktoś poświęca czas, aby napisać coś na Twojej tablicy, powinieneś mu odpowiedzieć. To tak, jakby ktoś dzwonił do Twojej firmy. Przez telefon rozmawiałbyś z nimi i odpowiadał na ich pytania, aby zrobić dobre wrażenie. Ta koncepcja jest taka sama w przypadku przesyłania wiadomości e-mail i formularzy internetowych. Tak samo musi być z Twoją stroną na Facebooku.Zintegruj swoją kampanię na wielu platformach. Chcesz, aby Twoja marka, wygląd i styl witryny były spójne na całej Twojej stronie na Facebooku, w witrynie, na Twitterze, w kanale YouTube i tak dalej. Spójny branding sprawi, że odwiedzający poczują się bardziej jak w domu na całej platformie reklamowej Twojej firmy, a zatem zachęcą do większego korzystania ze wszystkich platform.Polub swoich klientów. Facebook to często społeczność wzajemna. Lubisz kogoś, zauważają cię, a potem lubią cię z powrotem. Nie czekaj, aż ktoś Cię odkryje. Poszukaj swojej grupy docelowej i zrób pierwszy krok, aby ją polubić. Dzięki temu uzyskasz wprowadzenie, którego potrzebujesz.Na swojej stronie używaj tylko profesjonalnych obrazów. Zrozum, że Twoje zdjęcia będą reprezentować Twoją firmę, zarówno w dobry, jak i zły sposób. Jeśli robisz zdjęcia, które chcesz opublikować na stronie swojej firmy na Facebooku, upewnij się, że są one wysokiej jakości i odpowiednie.Jak wspomniano na początku tego artykułu, marketing na Facebooku może bardzo przynieść korzyści Twojej firmie. To nie tylko dla korporacji lub innych znanych miejsc, ale może być również wykorzystywane do świadczenia usług mama i pop shopy. Zapamiętaj wskazówki zawarte w tym artykule, aby wykorzystać marketing na Facebooku dla swojej korzyści.