
Ponieważ coraz więcej osób polega na swoich komputerach w celu uzyskania informacji, wysyłanie e-maili do klientów jest jednym z najlepszych sposobów komunikowania się z nimi.
Skorzystaj z przedstawionych tu sugestii, aby stworzyć skuteczną i atrakcyjną kampanię.Jeśli masz klienta, który ma urodziny, upewnij się, że wysłałeś e-mail uzupełniający, który zawiera wiadomość z okazji urodzin. Dołącz prośbę do wiadomości e-mail, która mówi tej osobie, aby udała się w określone miejsce. Zakończenie może zawierać link informujący go o możliwości zostania subskrybentem poprzez kliknięcie na niego.Daj subskrybentom wyjście. Umieść link „anuluj subskrypcję” w swoich e-mailach lub w swojej witrynie, aby umożliwić im usunięcie się z listy. Powinieneś również skonfigurować swoją listę tak, aby usuwała subskrybentów, gdy określona liczba wiadomości nie spowoduje braku odpowiedzi lub działania ze strony odbiorcy. Dzięki temu Twoje e-maile nie będą irytujące dla bezinteresownych subskrybentów i zachowa Twój wizerunek.Zadbaj o aktualność i zróżnicowanie treści; nie wysyłaj wielokrotnie tych samych pięciu wiadomości. Jeśli chcesz utrzymać uwagę ludzi, musi być coś świeżego, w przeciwnym razie ich uwaga skieruje się gdzie indziej. Gdyby chcieli mieć reklamy całodobowe, po prostu zostaliby w domu, oglądając kanały zakupów domowych. Nawet jeśli niektórzy z nich to robią, daj im coś innego, gdy sprawdzają swoją skrzynkę odbiorczą.Nie wysyłaj e-maili do subskrybentów bez ich zgody. Jeśli spamujesz swoich klientów, przekonasz się, że nigdy nie będziesz traktowany poważnie. Może stać się na tyle źle, że ludzie zdecydują się w ogóle nie kupować od Ciebie i całkowicie odłączyć się od Twojej firmy.Pozwól swoim czytelnikom wybrać układ treści. Wszelkie wiadomości zawierające obrazy, grafikę i JavaScript mogą zostać zjedzone przez filtry programowe i nigdy nie będą widoczne dla ludzkich oczu. Wyślij podstawowy tekst lub format tekstu sformatowanego, w tym link do Twojej witryny oraz opcję wersji HTML dla tych, którzy tego chcą.Powinieneś wysyłać swoje e-maile jako zwykły tekst raz na jakiś czas, zamiast zawsze wysyłać je w formacie HTML.
Daje to bardziej osobisty charakter i pomaga subskrybentowi poczuć, że próbujesz się połączyć.
Nie używaj go jednak zbyt często, ponieważ wtedy możesz być postrzegany jako zbyt nieprofesjonalny.Upewnij się, że każdy odbiorca Twoich wiadomości e-mail wyraził chęć ich przyjęcia. Niezastosowanie się do tego może doprowadzić do utraty zaufania klientów i nadszarpnąć reputację Twojej firmy. Ponadto niektóre usługi internetowe mogą umieszczać Cię na czarnej liście, co może mieć bardzo szkodliwy wpływ na przyszły biznes.Twoja kolorystyka powinna być spójna i odzwierciedlać Twoją markę. Jeśli twoje kolory są na całej planszy, będziesz wyglądać na amatora, a twoje wysiłki mogą nie przynieść pożądanych rezultatów. Możesz zajrzeć na strony takie jak COLOURlovers, jeśli potrzebujesz dobrych pomysłów, aby zacząć działać.Nie ograniczaj się tylko do e-mail marketingu. Gdy zidentyfikujesz swoją podstawową klientelę, która Ci ufa, sprawdź, czy możesz uzyskać numery telefonów i adresy fizyczne. Buduj swoje relacje, rozszerzając komunikację ze swoją lojalną bazą, kontaktując się z nimi za pośrednictwem tych mediów, a także poczty e-mail.Upewnij się, że rozumiesz wszystkie przedstawione Ci wskazówki. Zachęcamy do przejrzenia tego artykułu w dogodnym dla siebie czasie lub dodania go do zakładek w celu późniejszego wykorzystania. Korzystając z jego porad, prawdopodobnie będziesz w stanie poprawić jakość wszelkich podejmowanych działań e-mail marketingowych.