5 min 1 rok

Musisz mieć pewną wiedzę na temat tego, czego szukać i oczekiwać od planu marketingu mobilnego.

Musisz wiedzieć, jakie zasoby są dla Ciebie dostępne i kto może udzielić odpowiedzi na pytanie, czego potrzebujesz, aby pomóc w promocji Twojej firmy. Wskazówki zawarte w tym artykule pomogą Ci zacząć.Dostosuj swoją witrynę do urządzeń mobilnych! Spójrz na swoją witrynę na urządzeniu mobilnym. Nie podoba ci się to, co widzisz? Większość nie robi tego, dopóki nie umieścisz swojej witryny na platformie przyjaznej dla urządzeń mobilnych. Spójrz na swój system zarządzania treścią, aby sprawdzić, czy oferuje wtyczkę mobilną, lub porozmawiaj z lokalną agencją reklamy cyfrowej, aby stworzyć rozwiązanie dla Ciebie. Tak czy inaczej, ważne jest, aby Twoja witryna wyglądała profesjonalnie i atrakcyjnie na urządzeniach mobilnych!Upewnij się, że Twoje reklamy mobilne są kompatybilne ze wszystkimi platformami, urządzeniami komórkowymi i nie tylko. Twoja firma musi być dostępna dla jak największej liczby użytkowników mobilnych. Zapewniając kompatybilność na wszystkich platformach, maksymalizujesz swoją ekspozycję i zdolność swojej firmy do dotarcia do większej liczby klientów za pomocą urządzeń, z których najczęściej korzystają.Użyj prawdziwego imienia i nazwiska odbiorcy wiadomości. Ludzie lubią czuć się ważni i rozpoznawani, a dodawanie ich prawdziwego imienia do wysyłanych wiadomości da im te uczucia. Sprawienie, że klient poczuje się tak, jakbyś personalizował do niego wiadomości, to świetny sposób, aby poczuł się mile widziany w Twojej firmie.Trzymaj się z dala od krzykliwych projektów. Jeśli chcesz dodać muzykę do swojej strony, to jest w porządku, ale nie powinieneś wysyłać wiadomości z dołączoną muzyką lub krzykliwymi obrazami. Ludzie lubią proste wiadomości, a jeśli twój zacznie puszczać w nich muzykę lub jasno migać, natychmiast uderzą w usuwanie i cię zignorują.Znajdź lokalizację. Korzystanie z określonej lokalizacji w mediach i marketing mobilny faktycznie interesuje wielu klientów. Blog wykończeniowy - Jak wykończyć dom lub mieszkanie? Pomożemy!

Lubią wiedzieć, gdzie znajduje się firma, jeśli kiedykolwiek zdecydują się odwiedzić ten obszar.

Skorzystaj z tego, informując klientów o swojej aktualnej lokalizacji i obserwuj, jak rośnie ich zainteresowanie.Twoje wiadomości tekstowe, posty na portalach społecznościowych i e-maile powinny być krótkie i zwięzłe. Jeśli wiadomość jest zbyt długa, ludzie zwykle ją odrzucają. Komunikat powinien być krótki, pilny i zawierać wezwanie do działania. Nie powinna to być reklama ćwierć strony, ale krótka wiadomość mająca na celu ostrzeżenie konsumentów o zniżkach lub promocjach.Angażowanie się z klientami jest niezwykle ważne w marketingu mobilnym, więc dobrym pomysłem jest, jeśli masz z nimi otwartą linię kontaktu. Niezależnie od tego, czy mogą się z Tobą skontaktować za pośrednictwem forum, komunikatora internetowego, czy w inny sposób, upewnij się, że utrzymujesz otwartą komunikację z klientami.Podczas marketingu mobilnego pamiętaj, że nie każde urządzenie mobilne jest takie samo i dlatego treści, które tworzysz, muszą być dostosowane do ogólnej dziedziny, a nie do niczego jawnie konkretnego. Na przykład: Niektórzy ludzie mają wolniejsze połączenia niż inni, podczas gdy inni mają mniejsze rozmiary ekranu. Ogółuj, a nie konkretnie.Spróbuj ograniczyć liczbę ofert wysyłanych za pośrednictwem mobilnej kampanii marketingowej. Siedzenie i wymyślanie tak wielu komunikatów ostrzegawczych i linii wezwania do działania może być trochę nużące, a to może być naprawdę denerwujące dla osób, które je otrzymują. Ogranicz swoje wiadomości do minimum, chyba że naprawdę masz coś do powiedzenia.Jak widać w tych wskazówkach, przed utworzeniem własnego planu marketingu mobilnego możesz zdobyć dużo wiedzy i to właśnie ta wiedza może pomóc w promowaniu Twojej firmy. Zrób wszystko, co musisz, aby dowiedzieć się, jakie techniki uwzględnić w swoim planie, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom biznesowym.