5 min 2 lata

Bez względu na to, w jakiej branży się prowadzisz, bezpośredni kontakt z klientami pomaga.

Marketing wideo to doskonały sposób na rozpowszechnianie informacji o swojej firmie i indywidualną rozmowę z potencjalnymi klientami. W tym artykule znajdziesz kilka bardzo przydatnych wskazówek, jak rozpocząć marketing wideo.Kiedy korzystasz z marketingu wideo, ważne jest, aby treści były interesujące. Jeśli Twój film jest nudny, ludzie prawdopodobnie nie obejrzą całości ani nie polecą go swoim znajomym. Spraw, aby Twój przekaz był jasny i angażujący odbiorców. Wyobraź sobie, że jako konsument oglądasz własny film.Jeśli Twój film marketingowy trwa dłużej niż 20 minut, możesz napotkać problemy. Możesz wytrzymać tak długo tylko wtedy, gdy robisz bardzo szczegółowe wideo instruktażowe. Jeśli reklamujesz tylko ofertę specjalną, film nie powinien przekraczać 10 minut.Powinieneś umieścić swoje filmy na YouTube. Wszystkie działania związane z marketingiem wideo muszą zacząć się tutaj. Możesz udostępniać filmy za darmo. Dodatkowo znajdziesz się na trzeciej najpopularniejszej stronie w znanym wszechświecie. Jest to druga co do wielkości wyszukiwarka i zdecydowanie najpopularniejsze miejsce do oglądania filmów.Twoja kampania marketingowa wideo odniesie sukces, jeśli będziesz konsekwentny i regularnie tworzysz nowe filmy. Nie musisz poświęcać godzin na tworzenie cotygodniowego wideo; nagrywanie siebie mówiącego przed kamerą przez dziesięć minut byłoby dobrą aktualizacją wideo. Klienci będą subskrybować Twoje filmy, jeśli nadal będziesz korzystać z tego medium.Jeśli chcesz tworzyć filmy, na których rozmawiasz z publicznością, pamiętaj, że Twój wygląd i dykcja są ważne. Poświęć trochę czasu na uczesanie, wybierz ładne ubrania i nałóż trochę makijażu. Najlepsze porady dotyczące marketingu wideo online, jakie możesz znaleźć

Upewnij się, że oświetlenie działa na Twoją korzyść i nie wahaj się wykonać kilku ujęć, jeśli Twoja dykcja nie jest idealna.Kontaktuj się z widzami w YouTube, włączając komentarze.

Powinieneś regularnie przeglądać swoje komentarze i odpowiadać na pytania lub po prostu dziękować użytkownikom za ich opinie. Nie wahaj się usunąć negatywnych komentarzy, aby użytkownicy czuli się komfortowo dzieląc się swoją opinią. Powinieneś także zwracać uwagę na każdy film opublikowany jako odpowiedź na Twoje i być może polecać go, jeśli jest związany z Twoim tematem.Gdy publikujesz swój film w YouTube, nie zapomnij użyć adnotacji. Pozwalają one wskazać inne podobne filmy, które posiadasz, lub poprosić ludzi o zasubskrybowanie Twojego filmu. Możesz nawet użyć tego z efektem „Wyskakujące wideo”, aby zapewnić widzom zaangażowanie i rozrywkę podczas oglądania.Nie zapomnij o SEO podczas tworzenia filmu! Uwzględnij słowa kluczowe i frazy w tytule i filmie. Możesz nawet użyć słów kluczowych swojej witryny w nazwie, której używasz w YouTube, aby poszerzyć swoje SEO. Powinieneś także utworzyć mapę witryny wideo dla swojej witryny, którą Google może zaindeksować.Dodaj trochę humoru do swoich filmów. Używanie humoru to fantastyczny sposób na zaangażowanie odbiorców. Kiedy śmieją się i czują się szczęśliwi z powodu Twoich filmów, kojarzą to uczucie z Twoją firmą. To sytuacja korzystna dla obu stron. Tylko upewnij się, że nie stracisz swojego przesłania w komedii.Jeśli masz zamiar prowadzić marketing w swoim filmie, najpierw przeprowadź próbę przed lustrem. Przećwiczenie skryptu pomaga wyłapać błędy i płynniej dostarczać wiersze. Możesz także rozważyć przeprowadzenie próby przed zaufanym przyjacielem, aby uzyskać konstruktywną informację zwrotną.Patrzenie bezpośrednio w kamerę i rozmawianie o swojej firmie może być bardzo korzystnym środkiem komunikacji dla Twoich zysków. Kiedy ludzie widzą i słyszą bezpośrednio, o czym mówisz, są bardziej skłonni dowiedzieć się więcej. Uruchom kamerę i rozpocznij kampanię marketingową wideo już dziś!