5 min 3 lata

Jeśli jesteś właścicielem firmy internetowej, prawdopodobnie skorzystasz z każdej szansy, przyciągniesz więcej klientów za niewielkie inwestycje.

Jeśli tak jest, e-mail marketing jest dokładnie tym, czego potrzebujesz! Ten artykuł pokaże Ci, jak wykorzystać tę niesamowitą okazję marketingową, aby zdobyć więcej klientów bez rozbijania banku.Powoli buduj swoją listę kontaktów. Zacznij od tych, którzy już docenili Twoją ofertę, a następnie przejdź do obszarów, w których możesz zaangażować potencjalnych klientów. Wybór, do kogo powinny trafiać Twoje e-maile, może trochę potrwać, ale ostatecznie warto zbudować wiarygodną listę kontaktów.Każda osoba na Twojej liście e-mail marketingowej musi poprosić o miejsce na niej, więc nigdy nie dodawaj nikogo wbrew ich woli. Jeśli tego nie zrobisz, liczba skarg na spamowanie ludzi wzrośnie, a to może spowodować utratę klientów.Spróbuj wysłać wiadomość e-mail do swoich klientów z informacją, aby nie zwlekali. W odpowiedzi wstaw sugestię, która każe im kupić teraz. Zakończenie mogłoby im powiedzieć, żeby nie przegapili tej niesamowitej okazji, czekając. Zamiast tego powinni działać już teraz, aby czerpać pełne korzyści.Zachowaj szczególną ostrożność podczas tworzenia pierwszych trzech wiadomości e-mail dla nowych klientów. Nowy klient powinien otrzymać wprowadzającego e-maila z zaproszeniem do dołączenia do Twojej listy marketingowej. Gdy zaakceptują Twoje zaproszenie, w następnej wiadomości e-mail powinien zostać poinformowany o zniżkach lub ofertach specjalnych, których mogą się spodziewać po zarejestrowaniu się. Trzeci e-mail powinien zawierać pierwszy newsletter i ofertę specjalną.Aby pozbyć się wszelkich obaw związanych ze spamem i upewnić się, że nikt z Twojej listy subskrybentów nie znalazł się tam przez pomyłkę, rozważ zastosowanie strategii podwójnej zgody. Twoja pierwsza wiadomość powinna wymagać pewnego rodzaju dodatkowej czynności, takiej jak odpowiedź lub kliknięcie linku, aby upewnić się, że czytelnik chce otrzymywać kolejne e-maile.Aby jak najlepiej wykorzystać każdą wysyłaną wiadomość e-mail, postaraj się skoncentrować każdą wiadomość na jednej jasnej, zwięzłej wiadomości. Twoi czytelnicy powinni wiedzieć, co chcesz powiedzieć w ciągu pierwszych kilku sekund po przeczytaniu wiadomości. Daj im jasne wezwanie do działania, na które mogą łatwo zareagować.Strzeż się dołączania załączników do e-mail marketingu! Masowe wiadomości e-mail z załącznikami są natychmiast podejrzewane przez większość filtrów spamowych jako spam. Ponadto w dzisiejszych czasach wiele rodzajów złośliwego oprogramowania komputerowego i wirusów jest przenoszonych w załącznikach do wiadomości e-mail i ludzie są tego świadomi. Inteligentne rozwiązania pomagające w strategiach e-mail marketingu

Twój e-mail jest zagrożony natychmiastowym usunięciem, gdy zobaczy załącznik, nawet nie zostanie przeczytany.Twórz treści, które będą interesujące i pouczające Twoją bazę klientów.

Przekaz powinien być angażujący, a nie przepełniony suchą, nudną treścią. Odbiorcy z większym prawdopodobieństwem przeczytają go do końca, jeśli nie będzie zbyt długi. Gdy zobaczą, że Twoje treści są istotne, Twoja reputacja wzrośnie.Aby Twoje e-maile wyglądały jak najbardziej profesjonalnie, zainwestuj trochę w ich projekt. Używaj spójnego układu, schematu kolorów i logo we wszystkich swoich wiadomościach. Daje to Twoim subskrybentom wrażenie, że słyszą z wiarygodnego, autorytatywnego źródła. W ten sposób zwrócą większą uwagę i dodadzą Twoim treściom większej wiarygodności.Spraw, aby funkcja podglądu poczty wielu klientów poczty e-mail działała dla Ciebie. To jest po prostu zaznaczony początek Twojego e-maila. Niektóre klienty poczty e-mail, takie jak Gmail, wyświetlają ten początkowy tekst zaraz po wierszu tematu i jest to skuteczny sposób na przyciągnięcie uwagi czytelnika.Jak widać, e-mail marketing to coś, w co każda firma powinna się zaangażować, biorąc pod uwagę fantastyczne wyniki przy tak niskim koszcie. Wskazówki zawarte w tym artykule powinny dać Ci punkt wyjścia do stworzenia skutecznej strategii e-mail marketingu, która będzie działać dla Twojej firmy. Powodzenia!